20+ Oefeningen voor een geweldige Buitentraining!

Train jij wel eens heerlijk in de buitenlucht, maar je hebt weinig tot geen inspiratie voor een gevarieerde workout? Bekijk dan snel even bovenstaande video. Waarin ik 20+ oefeningen uitvoer met alléén een bankje en tafel als hulp middel. Met deze video wil ik jou eigenlijk meegeven, dat je heel veel oefeningen buiten kunt gaan uitvoeren. Om zo elke buitentraining leuker en gevarieerder te maken.
 
Wanneer je vaak buiten lekker aan het joggen bent. Dan kan je ook eens een keer voor de afwisseling een paar oefeningen uit bovenstaande video gebruiken. Dit om jouw training net even een andere twist te geven. En jij zo weer nieuwe uitdagingen zal kunnen gaan ontdekken.
 
Zoals ik al aangeef in de video. Neem 2 – 4 oefeningen en voer deze achter elkaar uit. Doe per oefeningen 10 – 12 of 16 herhalingen. En herhaal alles 3 keer, of misschien wel 4 keer. Op deze manier weet ik zeker dat jij nog meer calorieën zult gaan verbranden, fysiek sterker zal worden. Of er conditioneel vele malen beter van gaat worden.
 
Kortom de moeite waard om eens uit te proberen dacht ik zo!
 

De oefeningen in de video:

  1. Regular Push Up
  2. The Burpee
  3. Bench Dips
  4. Bench Dips Raised Legs
  5. Incline Push Ups (low)
  6. Incline Push Ups (High)
  7. Straight Leg Crunches on Bench
  8. Bicycle Crunches on Bench
  9. Straight Leg Crunches 45 degrees on Bench
  10. Air Squat
  11. Single Leg bench Squats
  12. One leg squat on Bench Up
  13. Squat Jump Double
  14. Squat Jump Single
  15. High Squat Jump
  16. Incline Close grip Push Up
  17. Cross Crunches
  18. Quick Jump + Squat Jumps down
  19. Special Raised Leg Push Up
  20. Squat Jumps + Regular Push Up
  21. Forearm push ups
  22. Double Crunch with taps
  23. Straight Leg Crunches 45 degrees on Table
  24. The Plank
  25. The Plank + Push Up
  26. 8 seconds Regular Push Ups
 

Tips bij het maken van je eigen Buiten training!

Probeer op zijn minst 3 – 4 oefeningen achter elkaar te doen. Maar dan wel voor de benen, core (buik) en oefeningen voor het bovenlichaam rug en borst. Inhoudelijk betekent dit dat je squats, crunches en push ups in één training sessie bij elkaar in één set uitvoert. Dit voor een optimale bodyweight workout. Zo train je jouw gehele lichaam in één trainingssessie!
 

Wil je nog meer Training variaties leren, voor een optimale buiten training?

Neem dan eens vrijblijvend contact met mij op voor meer informatie. Wanneer je in Utrecht, Maarssen, Op Buuren of in Breukelen woont. Dan kunnen we ook samen een keer naar buiten gaan om jou meer inzichten te geven. En leer ik jouw, hoe ook jij een goede buiten workout gaan gaan ontwikkelen.
 

Was dit een leuk of nuttig artikel?

Deel deze dan met je vrienden kennissen of familie via onderstaande buttons! Zo help je niet alléén mij, maar ook jou vriendenkring naar een optimale gezondheid!

Gratis Nieuwsbrief